maandag 25 augustus 2014

Kado voor grote broer!

Binnenkort is het zover! Dan wordt Jamie grote broer!
Natuurlijk zat ik al even te denken met wat we hem in het ziekenhuis wat zouden kunnen bezighouden. Niet altijd even makkelijk voor een 2,5 jarige peuter.
Een doosje Duplo staat hier al even klaar maar ik wou voor hem toch ook nog iets speciaals maken.

Tegenwoordig is hij ook graag creatief bezig. Zo heeft mama het natuurlijk graag! 
Maar na veelvuldig gebruik zijn zijn kleurpotloden en stiften toch eens aan vervanging toe. Zo kwam ik op het idee om voor hem een potlood/stiftenrol te maken. Het patroon tekende ik zelf. Na heel wat prutsen en aanpassen is het uiteindelijk toch gelukt!
Met een klein overschotje maakte ik nog een mini etui'ke voor de puntenslijper.

Om het setje compleet te maken maakte ik er een tasje bij waar hij zijn nieuwe kleurboeken makkelijk in kon steken en kon meenemen.
Daarvoor inspireerde ik mij op de PIA-tas . Ik paste enkel de afmetingen wat aan. Met zo'n goede werkbeschrijving zat het tasje in 1,2,3 in elkaar.


(Stoffen: Soft Cactus - Modecoupon)

Hopelijk is hij even blij met zijn kado als met zijn zusje.
En andersom :-)

Liefs,
Cin


Geen opmerkingen:

Een reactie posten