maandag 25 augustus 2014

Meesleepbeest etc...

Overschotjes, overschotjes, overschotjes stof...
Wat doe je daar toch allemaal mee?
Mijn 'to do' lijst is nog hemels lang dus ik moest niet ver zoeken wat ik ermee ging doen. Ik ging aan de slag met de overschotten stof die ik nog over had van een dekentje.

Ik tekende een patroon voor een meesleepbeest. Wij noemen het eerder een frulledoekje. Een leuk maar simpel projectje en je kan het tekenen hoe je het zelf wilt of aanpassen naargelang de hoeveelheid stof er nog rest.

(Patroon)


Een tijdje geleden bestelde ik stoffen bij Sjiekebiele (voor een geheim project) en bestelde er een aantal leuke bretelclips bij.
Daar maakte ik een toffe tutterketting van.

Bijpassend bij het dekentje maakte ik nog een aantal spuwdoekjes.
Lekker handig voor onderweg!



(Stoffen: Soft Cactus - Modecoupon)


Kleine, leuke en simpele projectjes die snel klaar zijn!
Daar hou ik wel van.

Tot binnenkort!
Cin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten