dinsdag 30 september 2014

Hiep Hiep Hoera!

Kleine meisjes worden groot...
En zo maakte ik voor een grote meid van 2 een (hopelijk) leuk verjaardagscadeau.

Ik maakte voor haar ook het tasje en potloodrol zoals ik een tijdje geleden ook voor Jamie heb gemaakt. Ik deed nog een aantal aanpassingen aan het patroon van de potloodrol zodat deze toch nog net iets beter werd.
Ik ging voor een leuke retro combinatie. De combinatie roos en oranje vond ik fris en zeer meisjesachtig ogen en omdat de papa van deze meid gepassioneerd is door auto's en als ik me niet vergis vooral door Volkswagen busjes 'pimpte' ik het tasje met een flockapplicatie van zo'n busje. 

Nu deze coole meid en onze flinke kerel dezelfde tas en potloodrol hebben moeten ze op het komende familiefeest alvast geen ruzie meer maken en hoeven ze dit niet te delen. 




(Stoffen: Modecoupon. Patroon tas: aangepaste PIA-tas - potloodrol: zelf getekend)


Dit verjaardagscadeau was net of zelfs nipt op tijd klaar. Dit was het laatste projectje dat ik heb gemaakt voor onze flinke dochter kwam piepen. Een paar uur voor de bevalling was ik hier zelfs nog aan bezig. het was die dag dus een ingeving dat dit zeker klaar moest zijn!
Hopelijk heeft ze ondertussen al veel plezier beleefd aan haar kado'tje.

Liefs,
Cin xxx 

1 opmerking: