donderdag 21 augustus 2014

(Back) to school!

Een week geleden kwam ik tot het besef dat 1 september helemaal niet meer zo ver weg was...
Speciaal, want zoonlief gaat voor de eerste keer naar school!
Het zal waarschijnlijk meer wennen worden voor de mama dan voor hem.

Soit, gelukkig deed iemand me eraan denken dat ik dringend nog wat kledij moest bestellen voor onze toekomstige schoolganger.
Even denken...
Makkelijke broeken, schoenen met velcro, giletjes met een rits want we willen de zelfstandigheid toch bevorderen, niet?
Ik liet me even gaan!
Ik bestelde ook een aantal effen T-shirts zodat ik mijn eigen ding ermee kon doen want ik vond niet 100% mijn goesting en het moest toch een beetje stoer zijn voor een 'grote' jongen.

Dus na een half dagje zoeken naar afbeeldingen mocht mijn goede vriend (Silhouette Cameo) nog eens aan de slag.
En dit zijn de resultaten!




Toch een beetje fier op het eindresultaat en 
Jamie zag dat het goed was.

Liefs,
Cin
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten