donderdag 21 augustus 2014

Welkom Jaxx

Op vraag van mijn lieve mama maakte ik deze week een geboortegeschenkje voor de dochter van een goede collega van haar.
Het enige wat is wist was dat er op het geboortekaartje grijze sterretjes stonden en dat het veel blauw bevatte.
Na een nachtje brainstormen (tegenwoordig doe ik dat 's nachts bij gebrek aan slaap, als hoogzwangere is slapen niet meer zo eenvoudig...) had ik een geweldig idee!
Althans dat hoopte ik toch. In mijn hoofd zag het er in ieder geval goed uit.

Ik ontwierp een simpele tekening. Hmmm... simpel voor sommige maar ik moet toch nog wat leren werken met het programma.
Maar na heel wat geklungel kon ik dan toch aan de slag.

Een simpel effen T-shirt werd bedrukt, een kleine canvas werd beplakt met vinyl. 
Ook sneed ik voor de eerste keer zelf een doosje voor het shirtje en versierde het in het thema.
(IK = Silhouette C. ;-))
Nog een labeltje met de wasvoorschriften erbij en klaar is Kees!
En mooi ingepakt oogt het zelfs nog beter.


Tot binnenkort,
Cin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten